Subject: Re: Teade ELA SA siderajatiste ümberpaigutamise vajadusest seoses tee-ehitustöödega
From: "Priit Soom" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: ELASA üldaadress <[email-masked]>
Date: Tue, 3 Jun 2025 10:54:22 +0300

Lugupeetud Kaie Kruusmaa

Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus (ELASA) kinnitab valmisolekut
finantseerida 2025-2026 aastal raamlepingu punkti 4.2.3 kohast
siderajatiste ümberpaigutamist Selektor Projekt OÜ töö nr MA17446
„Riigitee 4 (E67) Tallinn-Pärnu-Ikla km 62,2-70,2 Päädeva-Haimre lõigu 2+2
sõidurajaga maantee ehitusprojekt“ alusel.

ELASA kontaktiks ümberpaigutamise täpsemate tingimuste kokkuleppimisel on
projektijuht Toomas Kallaste ([email-masked]; 5053655).

Lugupidamisega

	Priit Soom
Juhatuse liige, Eesti Lairiba Arenduse Sihtasutus

Tel 3725299689 <mailto:3725299689>  | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>   |  www.elasa.ee <http://www.elasa.ee/>  |
Narva mnt 5, Tallinn 10117, Eesti

  _____

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Monday, June 02, 2025 17:21
To: Toomas Kallaste <[email-masked]>; ELASA üldaadress
<[email-masked]>
Subject: Kiri

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu
dokument.

Pealkiri: Teade ELA SA siderajatiste ümberpaigutamise vajadusest seoses
tee-ehitustöödega

Registreerimise kuupäev: 02.06.2025

Registreerimise number: 8-1/24-028/9215-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200,  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>